Friday, July 26, 2013

HERBALIFE BULAN PUASA


Program berpuasa dengan [RODUK HERBALIFE amatla menyihatkan..
walaupom hanya minum tea dan shake formula 1, saya berasa sangat kenyang dengan nutrisi yang dibekalkan oleh HERBALIFE ini,,,

Bonusnya selama 2 minggu saya berpuasa dengan herbalife, saya telah TURUN sebanyak 5KG...
Awa; ramadhan = 75kg
17 hari puasa     = 70 kg

Masih Jauh lagi perjalanan saya ngan HERBALIFE untuk capai berat ideal saya..
Saya perlu trunkan lebih kurang dalam 5-7kg lagi...
Bersama-samalah kita diet yang sihat dengan HERBALIFE..=)


Menu Berpuasa Dengan Herbalife

SAHUR dengan tea, shake Formula 1 HL
BERBUKA PUASA dengan tea dan shake Formula 1 HL
LEPAS ISYAK pelbagai juadah Warna warni



* click gamba nk tgok ngn lbih jelas





salam kasih,







No comments:

Post a Comment